Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2009. január 10., szombat

Házi kedvencünk



Nem is tudtam milyen aranyos tud lenni egy ilyen kis teknőc!!!
Kíra a kisunokám fényképezett!!

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj, de jó fej! Nagyon édi! Zsombockám is imádja a tekiket. Később valószinüleg kap egyet.

Ági mama írta...

Sok kis állatkám volt már, de teknősöm, még soha, de nagyon megszerettük!!!

Teca írta...

Nekem is volt pár évig,aztán egyszer csak elhalálozott!
Nagyon tüneményesek az unokáid!!!!

Ági mama írta...

Teca! köszönöm!
Én is mindig attól félek, hogy valami baja lesz a kis teknőcnek, egyenlőre nagyon jól érzi magát.

Lúcia írta...

Oh my God! What a beautiful child!
Who is this lovely girl? Sorry for asking but I can't understand your idiom.
I love the pictures in yor blog.
See you.
Kisses,
Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Ági mama írta...

The two little girls are my grandchildren.