Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2009. január 12., hétfő

Kipécéztek!!

Lerika
Yvy
Most lerovom a tartozásom, elnézést, de ezzel kicsit elmaradtam.
  1. Szeretek mindenféle állatot, mostani kedvencem egy kis teknősbéka.
  2. Imádok fotózni, gyöngyöt fűzni, s szeretem a kaktuszaimat.
  3. Az életem nyitott könyv, nincsenek titkaim.
  4. Egyetlen vágyam az életben szeretet, béke, nyugalom.
  5. Amikor mentő vitt a kórházba, s elég súlyos betegséget állapítottak meg, átértékelődött bennem minden.
  6. A legkisebb dolgoknak is rettenetesen tudok örülni, hiszen a kis dolgokból áll össze az egész élet, s ezt meg kell becsülni.
  7. Félve tettem fel az oldalam a nettre, valamiért mindig félelem van bennem, talán mert a sok rossz dolog ami történt velem az utóbbi 10 évben, nyomot hagyott bennem. De boldog vagyok, mert annyi kedves ismerősre tettem szert, amit álmomban sem gondoltam volna. Annyira tudok örülni, mikor látom a sok bejegyzést, fotókat a vendégkönyvemben, az unokáimmal szoktunk hurrázni " már megint egy új bejegyzés, megint egy új fotó! Kis dolgok, de felbecsülhetetlen értékek!!!

7 megjegyzés:

Liza írta...

Ági mama!
Csak most fedeztem fel a bloglistádat, de nagyon jó ötletnek tartom, hogy létrehoztad, innen tényleg hamar lehet informálódni, én biztos mindig benézek majd!
Köszönöm!

Ági mama írta...

Köszönöm Liza!
Azért hoztam létre, mert már én sem győzöm követni, ki mit csinál, pedig nem akarok lemaradni semmiről, így viszonylag hamar megtudok mindent.
Örülök, ha más is hasznát veszi!!!

vezsuzsi írta...

Ágimama én meg már csak innen kalandozok ám!!!

Ági mama írta...

Zsuzsi! Jól teszed, azért csináltam!!

Yvy írta...

Ági Mama nagyszerű a bloglistád!!
A titkaiddal kapcsolatban azt tudnám írni ,hogy renkivűl kedves és értekes ember vagy,boldog lehet a családod ,hogy vagy nekik!!!

N Zsuzsa írta...

Csatlakozom Yvyhez. Örülök, hogy megismerhettelek!

Ági mama írta...

Köszönöm!! Én is örülök, hogy megismerhettelek benneteket! Azt gondolom olyanok vagyunk mint egy nagy család, s ez olyan jó érzés!