Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2009. március 23., hétfő

Segédek


A konyha művészet mesterei.

4 megjegyzés:

Maya írta...

Nagyon komolyak, Ági gyönyörű ez a két kislány :-)

Ági mama írta...

Imádom őket! Nagyon szeretnek segíteni, minden feladatot komolyan vesznek, azután jól összevesznek, hogy ki volt a legügyesebb.

N Zsuzsa írta...

Látom, neked már semmi dolgod nincs! Megcsinálnak mindent. (?!) Nagyon édesek. Nekem sajnos nincs még unokám, pedig itt lenne az ideje.
Jó, hogy mindent megtanítasz nekik, biztos hasznát veszik majd.

Lúcia írta...

Hello,

They are so cute...
I like to come here and see the photos. They light up the blog.
Nice weekend Ági mama,

Lúcia