Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2009. november 2., hétfő

Kolbászfesztivál volt

Nem hagytuk ki most sem a barátunkat.

Tanuló vezetők.
Bohóc doktor.

7 megjegyzés:

Tiszi írta...

Brrr Ágimama! Hogy bírod azt a kígyót??? Jujjj. De az unokáid igazán helyesek. :)

N Zsuzsa írta...

Én is beleborzongtam!
Édesek a gyerekek, mint mindig!!!

Ági mama írta...

Nem olyan félelmetes mint gondoljátok, nagyon szelíd, s iszonyatosan szép a bőre!

ekszerlada írta...

Jezusom Agi mama!Te ilyen bator vagy?En eldobnam magam,ha egy kigyo lenne a nyakamban!Gyonyoruek az unokaid!!!

Ági mama írta...

Köszönöm! Nem olyan veszélyes ez a kígyó, én egészen beleszerettem.

Süni írta...

Nagyon batrak vagytok :)
Es az unokaid edesek :)

Lúcia írta...

Merry Christmas, my dear!
Lovely family!
Bye,
Lúcia
www.fazemosdeconta.com