Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2010. június 16., szerda

Nem tudok betelni vele

Olyan gyönyörű virág, hogy nem tudok eleget gyönyörködni benne!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem csodálom, nagyon szép virág, mint az összes többi. ...És tudod... aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet. Te magad is egy virág vagy. :)

Ági mama írta...

Jaj de kedves vagy!!! Ilyen szépet már régen nem mondott nekem senki.
Köszönöm Orzsu!!!

Monessa írta...

Csodálatos színe van! Nagyon tetszik! Nekem valamiért nem akarnak virágozni. Pedig pihentek is a télen.Tudnál segíteni mi lehet a baj?Írj emailt!Előre is Köszi!:)