Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2014. február 17., hétfő

Szenegáli papagáj




Ő az én új kis barátom.

2 megjegyzés:

fulopk írta...

Jó estét!

Azért írok, mert én is szeretnék egy szenegálit. Esetleg elmondaná, hogy hol vette, és mik a tapasztalatai?

Köszönöm

Ági mama írta...

A Jófogáson és az OLX-en, szoktam a papagáj hirdetéseket nézni, ott sikerült rátalálni.Már me váltam tőle, nem azért mert nem szerettem, nagyon okos, kedves, könnyen tanítható madárka, de iszonyatos nagy a rágás igénye, ha kiengedtem, egy darabig letudtam foglalni, mikor megunta, akkor, amit csak lehet egy lakásban, mindent leszerelt, megrágott, a család úgy döntött, hogy meg kell válni tőle, nagy sajnálatomra. Ha adhatok tanácsot, mert vannak más fajta papagájaim is, két pár királypapagáj és egy hegyi papagáj pár. Mindkét fajta viszonylag csendes, főleg a hegyi papagájok, s ha kézzel nevelt madarat vesz, akkor nagyon, nagyon aranyosak, könnyen taníthatóak, nem hangosak,a másik előnyük, hogy télen is kint tarthatóak, persze megfelelő védőházikóval ellátva. Mind a három pár madaram kint van, napközben, mikor van időm sokat foglalkozok velük, annyira meglehet szeretni őket, hogy már el sem tudom képzelni az életem nélülük. Bármilyen kérdése van szívesen válaszolok. A szenegáli papagáj nagyon szeret pancsolni és a többi madárhoz képest sokkal többet is iszik, ezért a széklete, elég tekintélyes, úgy hogy lakásban tartva, lehet utána takarítani rendesen. Remélem segítettem.