Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2010. június 4., péntek

Pozsgás

Az egyik kedvenc növényem.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj de nagyon szép!! Ilyet még nem is láttam, pedig nagy kaktusz-pozsgás gyűjtő vagyok.

NemVal írta...

Nagyon különleges virágja van. Látszik rajta, hogy gondos kertész vigyáz rá.

Monessa írta...

Hú micsoda virágja van!Még én sem láttam ilyet.Nagyon érdekes!:)

N Zsuzsa írta...

Hihetetlen! Nem is gondolná az ember, hogy ez "valódi"!