Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2010. december 6., hétfő

Nagyot nőttek, de..

Kíra már iskolás, már majdnem ismeri az összes betűt, szerencsére jól megy neki az iskola.
Kittike még óvodás, s egyenlőre nem komolyodik, de ami késik az nem múlik.

4 megjegyzés:

Rora írta...

nekunk mindig kicsik maradnak, hamár felnottek is lesznek. Nagyon szép lányok, aranyosak és vidámak. Jó a nagymamájuk is:))

Ági mama írta...

Köszönöm Rora! Nagyon kedves vagy!

RaMary írta...

Nagyon aranyosak! Nem is baj szerintem Ági mama ha Kira még marad egy kis huncut gyerek - olyan jól áll neki :)

RaMary írta...

Bocsi Kira! Kittike a huncut szemű, Te pedig már okos nagylány vagy!