Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2011. január 25., kedd

Orchideák



Azt hiszem megtaláltam a megfelelő helyet számukra, most is virágzanak, nagy örömömre.

4 megjegyzés:

Babra írta...

Jajjdejók:) Nekem csak egy van, de nagyon boldog vagoyk, hogy sikerült kivirágoztatnom. Gondolom te is büszke vagy rájuk:)

RaMary írta...

Csodaszépek!!

Éva blogja :) írta...

Gyönyörűek!
Ami a legfelső képen van olyanom van nekem is, és az is virágzik. :)

Divas Bijoux írta...

Wow, hogy a szépség az orchideák. Szépek. Greetings from Mexico;)