Miért hoztam létre ezt a blogot?

Rengeteg gyöngyös blogot gyűjtöttem össze, amit rendszeresen látogatok is. Persze ez rengeteg időt vesz igénybe, ezért találtam ki, hogy itt létrehozok egy saját bloglistát, így hamarabb tudom meg, hogy ki mikor, mit alkotott, s egyből tudok reagálni. Remélem ezzel sok időt nyerek, több idő marad a fűzésre, de mégsem maradok le semmiről. Folyamatosan töltögetem fel a listát.
Hogy ne legyen egyhangú az oldal, ezért töltögetek fel képeket az unokáimról és a másik hobbim a kaktuszaim képeiből.
Remélem mások is hasznát veszik ennek az oldalnak.

2011. február 22., kedd

Igaz a mondás..



Ahogy öregszik az ember, olyan lesz mint a kisgyerek. Rám ez feltétlenül illik, új kedvenceimet nagyon szeretem, képes vagyok órákig gyönyörködni bennük, nagyon nyugtató látvány.

4 megjegyzés:

Monessa írta...

Nagyon szépek, nem csodálom hogy órákig el tudod nézegetni őket. Én 13évig tartottam halakat. Szépek a vitorlások. Nekem anno, megették a guppik.

Ági mama írta...

Nálam meg a vitorlások kergetik nagyon egymást, de ha nem bírnak magukkal akkor eltávolítom őket az akváriumból. Mindenesetre nagyon érdekes őket figyelni hogyan viselkednek.

Roberta írta...

De szépek... én is órákig tudnám nézegetni Őket!!!

kataka írta...

Nagyon szépek!!! Hány akváriummal rendelkezel, mert gondolom nem egy van belőle... Ez olyan, mint s gyöngyfűzés: ha egyszer elkezdi az ember nem lehet abbahagyni és mindig több kell, legalább egy kicsivel :-))